Voordelen receptie uitbesteden

Wat zijn de voordelen receptie uitbesteden? Je receptie uitbesteden lijkt misschien een grote stap, maar is het echter niet. Bij uitbesteding haal je de ervaring van de dienstverlener in huis. Ten eerste ben je verzekerd van een professioneel en gastvrij ontvangst. Daarnaast verbeter je zowel de klanttevredenheid als de medewerkerstevredenheid en tot slot bespaar je kosten. 

Wat is uitbesteden?

Uitbesteden betekent letterlijk: Het overdragen van een bepaalde bedrijfsactiviteit aan een dienstverlenende onderneming of toeleverancier. Naast de mogelijke tijdsbesparing, levert het uitbesteden van de receptie ook financiële voordelen op. Aangezien elk bedrijf anders is, leveren wij alleen maatwerk. Inmiddels hebben wij meer dan 12 jaar ervaren en hebben wij meerdere receptiediensten ontwikkeld.

Wat zijn de voordelen receptie uitbesteden?

Ten eerste scheelt het veel tijd en energie. Het is bijvoorbeeld niet langer nodig om zelf receptionistes te selecteren. Ook vallen ziektekosten weg en bent u altijd verzekerd van ervaren personeel, hierdoor bespaar je tot wel 40 procent op de kosten.

Ten tweede verhogen ervaren receptionistes de veiligheid van je pand. Doordat wij altijd letten op wie het pand betreedt, zorgen wij ervoor dat iedereen het pand zowel veilig kan betreden als verlaten. Als u zich afvraagt of het uitbesteden van de receptie wel rendabel is, hier geven wij in een andere blog antwoord op.

Tot slot verbeter je de gastvrijheidsbeleving van uw gasten. Tijdens het gehele verblijf in uw kantoor hebben mensen het gevoel dat ze beschikken over een persoonlijke assistent. Een verse cappuccino, het aansluiten van de beamer, het regelen van catering of het bestellen van taxi’s; aan alles wordt gedacht. Na een hartelijk afscheid lopen mensen met een glimlach naar buiten.

Meer informatie over voordelen receptie uitbesteden

Wij zijn een ervaren uitbestedingspartner. Onze receptiemedewerkers maken mensen blij en verhogen wij de waarde van uw pand. Daarnaast zorgen wij ervoor, dat iedereen veilig het pand kan betreden en verlaten. Om de veiligheid te garanderen, blijven wij altijd alert op wie het pand betreedt en verlaat.

Geen onverwachte kosten

Z

Altijd ervaren personeel aanwezig

Tot wel 40% besparen op je Kosten

Veiligheid

Gasten, maar ook klanten voelen zich veiliger

Meer dan 12 jaar ervaring

Volledige ondersteuning

Receptie overdragen aan één partij

De werkomgeving van de facility manager verandert. Hoewel de locatie en de omgeving van een kantoor nog steeds belangrijk zijn, moet een pand tegenwoordig vooral een fijne plek zijn. Dit betekent dat de taken van de facility manager veranderen. Een goede facility manager zorgt voor een veilige werkplek, maar een uitmuntende facility manager gaat daarentegen nog één stapje verder.

Kortom: Door uitbesteding van de receptie krijgt de facility manager een andere rol. De facilitair manager geeft opdracht tot uitvoering van facilitaire taken. Doordat een deel van de taken overgedragen wordt aan een externe partij, bespaar je zowel tijd als geld. Bovendien heeft de facilitair manager nu meer tijd voor zijn intrinsieke taken. Je moet daarbij denken aan de doelstellingen in kaart brengen, het haalbaar maken van deze doelstellingen. Ook is er meer tijd om een inspirerende en productievere werkomgeving te creëren en tot slot heeft de facility manager meer tijd om kosten beter beheersen.

Het is belangrijk dat zowel bezoekers als medewerkers zich veilig voelen. Ten eerste verbetert dit de winstgevendheid en daarnaast verlaagt dit ook het ziekteverzuim. Tot slot is gebleken dat medewerkers ook gelukkiger en loyaler, naarmate de veiligheid toeneemt. Maar er is nog een reden waarom veiligheid belangrijk is; een veilige omgeving zorgt ervoor dat iedereen zichzelf kan zijn.

Voordelen receptie uitbesteden en onze diensten

We komen vaak bij opdrachtgevers die hun receptie willen uitbesteden. Naast de kostenbesparing lijkt het ze heerlijk om de planning en aansturing over te dragen aan één partij. Ze willen er wel zeker van zijn dat hun gasten en personeel de aandacht krijgen die ze verdienen. Naast onze receptieservice full, hebben we ook de receptieservice basic ontwikkeld. Omdat ieder bedrijf anders is, komen we graag eerst bij u lang, om vervolgens te bepalen welke dient goed bij uw organisatie past.  

 

Een persoonlijk advies van één van onze experts?
036-303-7005 of plan hieronder vrijblijvend een afspraak.

DutchEnglish