Receptionistes op oproepbasis

Wat doen receptionistes op oproepbasis?

Een receptionist op oproepbasis administreert en registreert incidenten. Ook stelt een receptionist verbeterpunten voor en draagt deze tevens over aan de manager. Daarnaast is een receptionist het eerste aanspreekpunt voor de klant. De receptionist verzorgt daarnaast het eventuele ontvangst en houdt gedurende de avond, een oogje in het zeil. Daarmee dragen receptionistes op oproepbasis zowel bij aan de veiligheid als aan een optimale gastvrijheidsbeleving. Hieronder geven wij voorbeelden van mogelijke werkzaamheden.

  • Ontvangen en begeleiden van gasten
  • Vaste medewerkers, huurders en leveranciers te woord staan
  • Beheren van de locatie
  • Uitvoeren van diverse administratieve taken
  • Ordenen en onderhouden van de balie of receptie
  • Signaleren, controleren en melden van verdachte omstandigheden
  • Centraal aanspreekpunt voor de klant ten aanzien van incidenten, vragen en verzoeken

Receptionistes op oproepbasis inhuren

Op het eerste gezicht lijkt het uitbesteden van de receptie een kostbare keuze. Gevoelsmatig lijkt het of je een groot bedrag betaalt. Echter is dit bedrag onderverdeeld in allemaal kleine bedragen. Zo zijn er loonkosten, vakantiegeld, sociale premies en reiskosten. Daar komt een vergoeding aan de leverancier voor de werving, selectie, training, begeleiding, vervanging van vakanties en ziekte en planning bij. Dit lijkt misschien veel, maar is het echter niet.

Geschikt personeel werven is een tijdrovende klus. In veel gevallen levert deze klus niet het gewenste resultaat op. Daarentegen scheelt het uitbesteden van de receptie veel tijd. Ter illustratie is het niet langer nodig om zelf receptionistes te screenen of te contacteren. Daarnaast behoren ziektekosten, functioneringsgesprekken, roosters maken en de receptie opvullen tijdens vakantie en ziekmeldingen tot de verleden tijd.

Het is belangrijk dat zowel bezoekers als medewerkers zich veilig voelen. Om te beginnen verbetert dit de productiviteit en daarnaast verlaagt dit ook het ziekteverzuim. Tot slot is gebleken dat medewerkers ook gelukkiger en loyaler. Maar er is nog een reden waarom veiligheid belangrijk is; een veilige omgeving zorgt er bovendien voor, dat iedereen zichzelf kan zijn. 

Aangezien elk bedrijf anders is, leveren wij alleen maatwerk. Doordat wij meer dan 12 jaar ervaring hebben, kennen wij de behoefte van de klant. Om op deze behoefte in te spelen hebben wij unieke receptiediensten ontwikkeld.

Waarom kiest u ons? 

In ons dagelijks werk zien we de meest uiteenlopende eisen en wensen voorbij komen. Zo weten wij dat bepaalde organisaties behoefte hebben aan een intensief bemande receptie en andere organisatie hebben daarentegen belang bij een minder intensieve receptie.

Aangezien geen enkel bedrijf hetzelfde is, leveren wij uitsluitend maatwerk en daarom zijn de receptionistes zowel fulltime als parttime beschikbaar.

 

Receptiediensten

Receptie uitbesteden

Voordelen uitbesteden

Een persoonlijk advies van één van onze experts?
036-303-7005
Of plan een afspraak.

 Onze beloftes:

  • Heldere afspraken en een duidelijke benadering.
  • We houden met elke kandidaat een uitgebreide intake.
  • Voor we iemand voordragen, controleren we de vermelde opleidingen aan de hand van diploma’s en certificaten. Ook winnen we minstens één referentie in.
  • We brengen je uitsluitend in contact met professionals die qua kennis, ervaring en persoonlijkheid in de organisatie passen. Daarnaast rekenen wij een vast bedrag per opdracht

meer info, Indien u meer wilt weten over de receptiediensten neem dan vrijblijvend contact op, wij helpen u immers graag. Ook delen wij ook wekelijks een blog, hierin worden de laatste trends en ontwikkelingen besproken. Wij zijn via de mail bereikbaar info@realestatefacility.nl, maar als u liever persoonlijk contact heeft, kunt u daarentegen ook bellen 036-3037005. Concluderend kunnen wij met trots zeggen dat wij een uitstekende uitbestedingspartner zijn.

DutchEnglish