Receptieservices - Full
Geen onverwachte kosten, een bemande receptie en tegelijkertijd de kwaliteit van je ontvangst verbeteren. Wij leveren kwalitatieve receptiediensten en nemen daarbij ook al uw zorgen uit handen met onze receptieservices full.
Contact
(036) 3037005
Info@Realestatefacility.nl
1322 CJ Almere Transistorstraat 7
Gehele receptie uitbesteden
Allereerst kiezen steeds meer bedrijven ervoor om hun receptie uit te besteden. Geen wonder, want het outsourcen van receptieservices levert veel op: meer flexibiliteit, minder zorgen en u houdt meer tijd over voor uw eigen kernactiviteiten. Toch twijfelen bedrijven vaak lang over zo’n beslissing. Ze vinden het een hele stap om facilitaire zaken uit handen te geven. Real Estate Facility maakt het je makkelijk. Wij zijn zowel verantwoordelijk voor de uitvoering als voor het aansturen van de receptionistes en gastvrouwen. Door onze expertise en ervaring met uitbestedingstrajecten, weten wij precies welke receptiediensten passen bij uw organisatie. In een kennismakingsgesprek kunnen wij u daarom precies vertellen hoeveel het uitbesteden van uw receptie gaat kosten en welke besparing op lang termijn het uitbesteden van je receptie oplevert.
Receptionistes inhuren? Geen enkel bedrijf is hetzelfde
Daarom leveren wij altijd maatwerk receptiediensten. Als je denkt aan het outsourcen van de receptieservices, dan stellen we eerst samen een business case op. Zo krijg je een goed inzicht in wat outsourcing je oplevert in geld, tijd en kwaliteit. Ook maken we een profiel van de organisatie en brengen we de werkzaamheden in kaart. Vervolgens zullen wij een passend voorstel bespreken.
kwalitatieve receptiediensten
Vanaf de start hebben wij gekozen ons niet te laten leiden door de behoefte aan groei in omvang. Daarentegen hebben wij ons laten leiden door de behoefte aan groei in kwaliteit.
Om dit te realiseren hebben wij aan de ene kant onze financiële middelen gestoken in het verbeteren van de kerncompetenties. En aan de andere kant steken we energie in het creëren van een veilige werkplek. Door een sfeer te creëren waar iedereen zich veilig voelt, ontstaat er de mogelijkheid om jezelf continu te verbeteren.
Wij zijn een specialist in ons vak. Wat wij doen, doen wij goed. Door onder andere altijd te communiceren, te luisteren en met opdrachtgevers in gesprek te blijven. Zo streven wij naar een vertrouwde en duurzame relatie. Worden wij hier de grootste speler mee? Misschien niet. Maar hier streven wij ook niet naar. In een persoonlijk gesprek stellen wij ons dan ook graag aan u voor
Receptiediensten
Welke receptieservices passen bij uw organisatie?
Geen enkel bedrijf is hetzelfde, daarom leveren wij receptiediensten op maat. Samen met u nemen wij uw huidige contracten onder de loep en zullen aan de hand van deze grondige analyse voordragen welke receptieservices bij uw organisatie passen. Daarnaast zullen wij ook de kostenbesparingen van de receptieservice voor u berekenen.
De voordelen van onze receptieservices
Heeft u interesse in het uitbesteden van receptiediensten? Hieronder staan de voordelen voor u op een rij.
Wat zijn de voordelen van je receptie uitbesteden?
Ten eerste scheelt het veel tijd en energie. Het is bijvoorbeeld niet langer nodig om zelf receptionistes te selecteren. Ook vallen ziektekosten weg en bent u altijd verzekerd van ervaren personeel, hierdoor bespaar je tot wel 40 procent op de kosten.
Ten tweede verhogen ervaren receptionistes de veiligheid van je pand. Doordat wij altijd letten op wie het pand betreedt, zorgen wij ervoor dat iedereen het pand zowel veilig kan betreden als verlaten. Als u zich afvraagt of het uitbesteden van de receptie wel rendabel is, hier geven wij in een andere blog antwoord op.
Tot slot verbeter je de gastvrijheidsbeleving van uw gasten. Tijdens het gehele verblijf in uw kantoor hebben mensen het gevoel dat ze beschikken over een persoonlijke assistent. Een verse cappuccino, het aansluiten van de beamer, het regelen van catering of het bestellen van taxi’s; aan alles wordt gedacht. Na een hartelijk afscheid lopen mensen met een glimlach naar buiten.
Geen onverwachte kosten
Altijd ervaren personeel aanwezig
Tot wel 40% kostenbesparing
Veiligheid
Gasten, maar ook klanten voelen zich veiliger
Volledige ondersteuning
Meer dan 12 jaar ervaring
Volledige ondersteuning
Verhoog de kwaliteit van je dienstverlening
Je bezoekers verdienen het beste ontvangst
Tijd en kosten besparen
Geschikt personeel vinden kost veel tijd en geld. Het is bijvoorbeeld niet langer nodig om:
- Receptionistes te screenen en te contacteren
- Roosters te maken en te onderhouden
- Ziektekosten te betalen en zorg te dragen voor vervanging
- Personeel op te leiden
Bedrijfsprocessen verbeteren
Door altijd te luisteren en goed in gesprek te blijven, wordt gestreefd naar langdurige relaties met onze gasten en opdrachtgevers:
- Continuïteit van bedrijfsvoering gegarandeerd. Ook bij ziekte of verlof.
- Doorstroom van de bezoekers wordt beter in kaart gebracht.
- De algemene emotie van de bezoeker wordt geregistreerd en geanalyseerd. Vervolgens wordt dit aan u terug gekoppeld.
Wie zijn wij?
REAL ESTATE FACILITY de specialist in het bemiddelen van receptionistes en gastvrouwen. Wij zijn een facilitair dienstverlener die zich met haar receptiediensten richt op kleine en (middel)grote bedrijven in de regio Almere, Amsterdam en Het Gooi.
Onze receptiediensten zorgen voor een veilige, gezonde en productieve werkomgeving. Met meer dan 12 jaar ervaring, leveren wij altijd een passende receptiedienst.
Receptionist inhuren en daarnaast eenvoudig aanvullende facilitaire diensten afnemen
Naast de receptieservice leveren wij een totaal pakket aan facilitaire diensten. Om uw medewerkers en gasten optimaal te bedienen, bieden wij in combinatie met de receptiediensten, bijvoorbeeld ook kantoorschoonmaak en overige schoonmaakdiensten aan. Daarnaast kunnen wij ook de catering verzorgen. Onze facilitaire diensten kunnen – samen in overleg met u – geheel op uw wens worden afgestemd. Zie ook al onze single-service diensten.
Facilitaire Diensten
Boek nu de beste receptieservices
Heeft u interesse in onze receptieservices, maar heeft u op dit moment nog vragen? Neem dan gemakkelijk en snel contact met ons op voor meer informatie. U kunt ons bellen op 036-3037005 of stuur een e-mail. Uiteraard kunt u ons ook bereiken door het contactformulier op de contactpagina in te vullen.
Indien u meer wilt weten over de receptiediensten neem dan vrijblijvend contact op, wij helpen u immers graag. Daarnaast delen wij ook wekelijks een blog. Hierin worden de laatste trends en ontwikkelingen besproken. Indien u liever persoonlijk contact heeft, kunt u echter ook telefonisch contact opnemen. Wilt u meer informatie over het uitbesteden van receptiediensten neem dan hierboven contact met ons op. Indien u behalve over de receptiedienst basic ook meer wilt weten over de receptiedienst full klik dan op de desbetreffende link of mail ons.