Receptiedienst

REAL ESTATE FACILITY de specialist in het bemiddelen van facilitair medewerkers. Met onze receptiedienst zorgen we elke dag voor een veilige, gezonde en productieve werkomgeving.  Met meer dan 12 jaar ervaring, leveren wij altijd een passende receptiedienst.

Contact

(036) 3037005
Info@Realestatefacility.nl
1322 CJ Almere Transistorstraat 7

HET PERFECTE ONTVANGST MET ONZE RECEPTIEDIENST

Real Estate Facility levert goed opgeleide receptionistes passend bij de sfeer van de organisatie. Inmiddels hebben wij meer dan 12 jaar ervaring en telt ons team meer dan 30 receptionistes. Met onze receptiedienst zetten we ons elke dag in, om medewerkers en gasten een warm onthaal te geven en om gebouwen rendabel te maken. Met onze unieke receptiedienst behalen we tot wel 40% kostenbesparing. Door de jaren heen hebben wij verschillende receptiediensten ontwikkeld. 

Receptiedienst uitbesteden

Je receptie uitbesteden lijkt misschien een grote stap, maar is het echter niet. Bij uitbesteding haal je de ervaring van de dienstverlener in huis. Hierdoor ben je ten alle tijden verzekerd van een professioneel en gastvrij ontvangst. Daarnaast verbeter je zowel de klant- als medewerkerstevredenheid.

Wat is uitbesteden?

Uitbesteden betekent letterlijk: Het overdragen van een bepaalde bedrijfsactiviteit aan een dienstverlenende onderneming.

Receptiedienst uitbesteden, wat levert het op?

Naast de tijdsbesparing levert het uitbesteden van de receptie ook financiële voordelen op. Met meer dan 12 jaar ervaring, hebben wij Inmiddels voor ieder bedrijf een passende receptiedienst ontwikkeld.

 

facilitaire dienstverlening

Een veilige en productieve werkomgeving

Wat voor receptiedienst past bij uw organisatie?

Geen enkel bedrijf is hetzelfde, daarom leveren wij alleen maatwerk receptiediensten. Samen met u nemen wij uw huidige contracten onder de loep en zullen aan de hand van deze grondige analyse voordragen welke receptiedienst bij uw organisatie past. Daarnaast zullen wij ook de kostenbesparing voor u berekenen.

Receptiedienst
facilitaire dienstverlening

Wanneer is uitbesteden van uw receptie een goede oplossing?

Over het algemeen is uitbesteden van receptiediensten een passende oplossing wanneer u kosten wilt besparen of de kwaliteit wilt verbeteren. Daarnaast verbreed je tevens ook je eigen netwerk.

Bij bedrijven zonder facilitaire afdeling komen facilitaire taken bij werknemers met een andere functie. Door uw receptie uit te besteden, kunnen medewerkers zich weer volledig richten op hun eigen werkzaamheden. Omdat medewerkers met plezier naar hun werk komen, zal dit leiden tot een efficiëntere werkomgeving. Daarnaast zal de algemene werksfeer en productiviteit ook verbeteren. 

Receptiedienst uitbesteden wat zijn de voordelen?

Ten eerste scheelt het veel tijd en energie, het is bijvoorbeeld niet langer nodig om zelf receptionistes te werven en te selecteren. Ook tijdens ziekte en verlof bent u altijd verzekerd van ervaren receptionistes. Ook vallen ziekte- en managementkosten weg, hierdoor bespaar je tot wel 40 procent op de kosten.

Ten tweede verhogen ervaren receptionistes de veiligheid van je pand. Doordat wij altijd letten op wie het pand betreedt, zorgen wij ervoor dat iedereen het pand veilig kan betreden en verlaten. Als u zich afvraagt of het uitbesteden van de receptie wel rendabel is, geven wij hier in een blog antwoord op.

Tot slot verbeter je de gastvrijheidsbeleving van uw gasten. Tijdens het gehele verblijf hebben mensen het gevoel dat ze beschikken over een persoonlijke assistent. Een verse cappuccino, het aansluiten van de beamer, het regelen van catering of het bestellen van taxi’s; alles wordt voor u geregeld. Na een hartelijk afscheid lopen mensen met een glimlach naar buiten.

Kortom met onze receptiedienst realiseren wij optimale service. Hierdoor kunt u zich volledig richten op zaken die er voor u echt toe doen. 

Wat doet een receptionist? 

De receptionist is het eerste aanspreekpunt van het bedrijf. Zowel telefonisch als fysiek krijgen klanten en bezoekers eerst te maken met de receptionist. Deze gastvrouw of gastheer staat klaar wanneer gasten binnenkomen, loopt naar hen toe en glimlacht bij de begroeting. Daarnaast verzorgt de receptionist koffie en een verfrissing. Een goede receptiedienst is dus onmisbaar.

Receptionistes van Real Estate Facility beschikken over de juiste luister- en gespreksvaardigheden om iedere bezoeker en medewerker de aandacht te geven die zij verdienen. Hierdoor draagt de receptiedienst bij aan een veilige en prettige werkomgeving.

Het is belangrijk dat zowel bezoekers als medewerkers zich prettig en veilig voelen. Ten eerste verbetert dit de productiviteit. Daarnaast zorgt een prettige werkomgeving voor een lager ziekteverzuim. Maar tot slot is er nog een reden waarom veiligheid belangrijk is. Een veilige omgeving zorgt er namelijk voor dat iedereen zichzelf kan zijn.

Receptiedienst

Meer informatie over onze receptiedienst

Daar waar mogelijk keren personeel en gasten weer veilig terug naar kantoor. Het wordt langzaam weer drukker op onze locaties. Echter dient u nog steeds rekening te houden met bepaalde regels. In deze hectische periode hebben we organisaties kunnen helpen, om ondanks de anderhalve-meter-samenleving, hun receptie weer klaar te maken. Wij helpen u ook graag.

Indien u meer wilt weten over de receptiediensten neem dan vrijblijvend contact op, wij helpen u immers graag. Daarnaast delen wij ook wekelijks een blog. Hierin worden de laatste trends en ontwikkelingen besproken. Indien u liever persoonlijk contact heeft, kunt u echter ook telefonisch contact opnemen. Wilt u meer informatie over het uitbesteden van receptiediensten neem dan hierboven contact met ons op. Indien u behalve over de receptiedienst basic meer wilt weten over de receptiedienst full  klik dan op de desbetreffende link of mail ons.

DutchEnglish