Over ons

Over ons team: Wij hebben een jong, ervaren en snelgroeiend team dat al vanaf 2012 alle facilitairen vraagstukken oplost. Ons team draagt bij aan prettige en tevens productieve omgeving, waarin iedereen zich veilig voelt.  

Contact

(036) 3037005
Info@Realestatefacility.nl
1322 CJ Almere Transistorstraat 7

Klik hier voor overzicht van het team:

Klik hier voor onze facilitaire diensten:

Klik hier om in contact te komen:

Maak kennis met de facilitaire diensten van Real Estate Facility

Jaar facilitaire ervaring

Tevreden bezoekers

Facilitair medewerkers

verschillende facilitaire diensten

Beloftes:

  • Heldere afspraken en een duidelijke benadering.
  • We houden met elke kandidaat een uitgebreide intake. Voor we iemand voordragen, controleren we de opleidingen, omdat wij alleen de beste kandidaten aanleveren. Ook controleren we minstens één referentie.
  • Vast bedrag per opdracht

Over ons team

Wij zijn een ervaren uitbestedingspartner. Onze receptiemedewerkers maken mensen blij, verhogen de productiviteit en dragen bij aan een veilige werkomgeving.

Met de ervaren receptionistes verhoog je de veiligheid van je pand en bespaar je kosten. Daarnaast zorgen wij ervoor, dat iedereen veilig het pand kan betreden en verlaten. Om de veiligheid te garanderen, blijven wij altijd goed opletten op wie het pand betreedt.

In de jaren van ons bestaan hebben wij de de meest uiteenlopende eisen en wensen voorbij zien komen komen. Hierdoor weten wij, dat bepaalde organisaties bijvoorbeeld behoefte hebben aan een intensief bemande receptie en andere organisatie hebben daarentegen belang bij een minder intensief bemande receptie.

Over ons team REF

Ons team is van oudsher gespecialiseerd in het leveren van receptiediensten. De laatste jaren is de markt sterk veranderd. Hierin zijn we meegegroeid. Voor veel klanten zijn we inmiddels het aanspreekpunt voor alle facilitaire diensten zoals catering, facilitair management, schoonmaak en receptieservice. Hieronder stellen de directeuren zich aan u voor, maar inmiddels tellen wij meer dan 30 medewerkers, wij stellen ons hier graag aan u voor. Met ruim 30 medewerkers bieden wij het beste van twee werelden. Groot genoeg om álle facilitaire diensten te verlenen en klein genoeg om optimaal betrokken te zijn

In de jaren van ons bestaan hebben wij alle facilitaire eisen en wensen voorbij zien komen. Laat je adviseren door de zeer ervaren operationeel manager Dominique Wubbolt en commercieel manager Dave van Klingeren. Zij zoeken graag naar de juiste en meest efficiënte oplossing voor jouw bedrijf.

 

Dominique Wubbolt

Dominique Wubbolt

Operationeel manager

0626 - 704693

Dominique@realestatefacility.nl

Dave van Klingeren

Dave van Klingeren

Commercieel directeur

Dave@realestatefacility.nl

Een persoonlijk advies van één van onze experts?


036-303-7005  

Of vul dit formulier in en wij nemen contact met u op.

Meer informatie over ons team:

Daar waar mogelijk keren personeel en gasten weer veilig terug naar kantoor. Het wordt langzaam weer drukker op onze locaties. In deze hectische periode hebben we organisaties kunnen helpen, om ondanks de anderhalve-meter-samenleving, hun receptie weer klaar te maken.

Indien u meer wilt weten over de receptiediensten neem dan vrijblijvend contact op, wij helpen u immers graag. Daarnaast delen wij ook wekelijks een blog. Hierin worden de laatste trends en ontwikkelingen besproken. Indien u liever persoonlijk contact heeft, kunt u echter ook telefonisch contact opnemen. Wilt u meer informatie over het uitbesteden van receptiediensten neem dan hierboven contact met ons op. Indien u behalve over de receptieservice basic meer wilt weten over de receptieservices full  klik dan op de desbetreffende link of mail ons info@realestatefacility.nl

DutchEnglish