Kantoorschoonmaak

REAL ESTATE FACILITY de specialist in het bemiddelen van facilitair medewerkers. Een schoon kantoor is onmisbaar. Bij het schoonmaken van kantoren zorgen wij dus voor de beste kantoorschoonmaak en een perfecte hygiëne, maar we koppelen het schoonmaken van kantoren ook aan de beleving. 

Contact

(036) 3037005
Info@Realestatefacility.nl
1322 CJ Almere Transistorstraat 7

Waarom is een schoon kantoor belangrijk?

Schone kantoorruimtes zijn belangrijk voor uw bedrijf. Naast het feit dat medewerkers een opgeruimde werkomgeving belangrijk vinden, verlaagt hierdoor ook het ziekteverzuim. Door het kantoor hygiënisch en schoon te houden, kan het ziekteverzuim tot wel 10% afnemen. Tevens draagt kantoorschoonmaak ook bij aan het verhogen van de productiviteit van medewerkers. Daarnaast worden klanten ook graag in een schoon kantoor ontvangen en draagt een schoon kantoor daarnaast ook bij aan een professionele uitstraling.

Kantoorschoonmaak van Real Estate Facility

Real Estate Facility is een deskundig facilitair dienstverlener. Wij zijn een betrokken uitbestedingspartner en geloven we in wat we doen. Gedrag, houding en uitstraling zijn van invloed op de beleving van de medewerkers en gasten. Daarom maken wij waar wat we beloven. Daarnaast bepaalt onze aandacht voor details, de kwaliteit van onze dienstverlening. Kortom: Wij maken gebouwen rendabel en mensen blij.

Wij streven ernaar om medewerkers, gasten en bezoekers de beleving te bieden die zij verdienen. Wij bieden single-service, Multi-service en integrale facilitaire dienstverlening aan. Dit houdt in dat wij de facilitaire diensten zowel kunnen uitvoeren als managen. Hierdoor sluit de facilitaire dienstverlening naadloos op elkaar aan en ervaren gasten en bezoekers de beste kwaliteit facilitaire dienstverlening.

kantoorschoonmaak ramenlappen

Gaat u voor kantoorschoonmaak van Real Estate Facility dan gaat u voor de schoonste werkomgeving.

Wanneer u kiest voor kantoorschoonmaak van Real Estate Facility bent u verzekerd van een prettige veilige en productieve werkomgeving. Wij zijn dé specialist in het schoonmaken van kantoren. Een schoon kantoor werkt productiever. Daarnaast zorgt een goede hygiëne en een schoon kantoor, ook voor een verhoging in het werkplezier. Aan de andere kant, gaan uw gasten er simpelweg vanuit dat zij in een schoon kantoor ontvangen worden. Een schoon en fris kantoor zorgt voor een professionele uitstraling wanneer u bezoek krijgt van bijvoorbeeld klanten. Met onze dienstverlening kantoorschoonmaak bent u verzekerd van een hygiënische werkomgeving

Onze schoonmaakkrachten zorgen dagelijks voor het schoonmaken van kantoren. Dit kan zowel tijdens als na/voor kantooruren. Onze grondige en persoonlijke manier van kantoorschoonmaak is flexibel en slagvaardig. Hierdoor zijn wij perfect in staat om makkelijk om te gaan met persoonlijke wensen.

schone werkomgeving
schoon kantoor

Op maat afgestemde kantoorschoonmaak

Allereerst voeren wij samen met u een kennismakingsgesprek. In dit gesprek nemen wij alle wensen door. Met een volledige aanpak gericht op uw organisatie, worden uw wensen vertaald naar een overzichtelijk werkprogramma. Wij administreren onze werkzaamheden en laten deze periodiek controleren. Wel zo transparant en overzichtelijk.

Naast onze kantoorschoonmaak, kunnen wij u ook helpen met het creëren van veilige ontvangstruimtes, door het inzetten van receptionistes. Naast onze kantoorschoonmaak voeren wij ook de gehele bedrijfsschoonmaak uit.

 

Wij verzorgen kantoorschoonmaak voor o.a.

Voor diverse soorten bedrijven verzorgen wij de kantoorschoonmaak. Hierbij zorgen we altijd voor kantoorschoonmaak passend bij de wensen en werkschema’s waarover we duidelijke afspraken maken. wij verzorgen onder andere de schoonmaak van:

 

  • Kleine en grote kantoorpanden
  • Bedrijfspanden
  • Bedrijfsverzamelgebouwen
  • Overige industriële panden

Een schone, hygiënische en productieve werkomgeving

Hoe intensief dient uw kantoorschoonmaak te zijn?

Geen enkel bedrijf is hetzelfde, daarom leveren wij alleen maatwerk kantoorschoonmaak. Samen met u nemen wij uw huidige contracten onder de loep en zullen aan de hand van deze grondige analyse voordragen welk werkprogramma bij uw organisatie past. Daarnaast zullen wij ook de kostenbesparing voor u berekenen.

Receptiedienst

Eenvoudig aanvullende diensten afnemen?

Naast de kantoorschoonmaak leveren wij een totaal pakket aan facilitaire diensten. Om uw medewerkers en gasten optimaal te bedienen, bieden wij in combinatie met de kantoorschoonmaak, bijvoorbeeld ook receptiediensten en overige schoonmaakdiensten aan of dragen wij tevens ook zorg voor de catering. Onze facilitaire diensten kunnen – samen in overleg met u – geheel op uw vraag worden afgestemd. Zie al onze single-service diensten.

Boek nu de beste kantoorschoonmaak

Heeft u interesse in onze kantoorschoonmaak, maar heeft u op dit moment nog vragen? Neem dan gemakkelijk en snel contact met ons op voor meer informatie. U kunt ons bellen op 036-3037005 of stuur een e-mail. Uiteraard kunt u ons ook bereiken door het contactformulier op de contactpagina in te vullen. 

Indien u meer wilt weten over de receptiediensten neem dan vrijblijvend contact op, wij helpen u immers graag. Daarnaast delen wij ook wekelijks een blog. Hierin worden de laatste trends en ontwikkelingen besproken. Indien u liever persoonlijk contact heeft, kunt u echter ook telefonisch contact opnemen. Wilt u meer informatie over het uitbesteden van receptiediensten neem dan hierboven contact met ons op. Indien u behalve over de receptiedienst basic ook meer wilt weten over de receptiedienst full  klik dan op de desbetreffende link of mail ons.

DutchEnglish