Het team

Het team van Real Estate Facility, is van oudsher gespecialiseerd in het leveren van receptiediensten. De laatste jaren is de markt sterk veranderd. Hierin zijn wij meegegroeid. Voor veel klanten zijn wij het aanspreekpunt voor alle facilitaire diensten zoals catering, facilitair management, schoonmaak en receptieservice. Hieronder stellen de directeuren zich aan u voor, maar inmiddels tellen wij meer dan 30 medewerkers, wij stellen ons hier graag aan u voor. Met ruim 30 medewerkers bieden wij het beste van twee werelden. Groot genoeg om álle facilitaire diensten te verlenen en klein genoeg om optimaal betrokken te zijn

In de jaren van ons bestaan hebben wij alle facilitaire eisen en wensen voorbij zien komen. Laat je adviseren door de zeer ervaren operationeel manager Dominique Wubbolt en commercieel manager Dave van Klingeren. Zij zoeken graag naar de juiste en meest efficiënte oplossing voor jouw bedrijf.

 

Directie

Dominique Wubbolt

Dominique Wubbolt

operationeel manager

Servicegerichte receptiemedewerkers die van aanpakken weten. Wij hebben een team van flexibele, allround professionals die altijd voor je klaarstaan. Op zoek naar een goed gemotiveerde medewerker voor de receptie? Daar kunnen we zeker bij
helpen!

0626 - 704693

Dominique@realestatefacility.nl

Dave van Klingeren

Dave van Klingeren

commercieel manager 

Dave@realestatefacility.nl

Backoffice

Receptiediensten van Real Estate Facility

Debby Westerbrink

Frontdesk-receptionist en backoffice medewerker

Als frontdesk-receptionist en backoffice medewerker, ben ik verantwoordelijk voor de perfecte gastbeleving. Daarnaast Ben ik verantwoordelijk voor alle taken omtrent de backoffice. Te denken valt bijvoorbeeld aan de planning en administratie.

backoffice@realestatefacility.nl

Kaj Mendes

Marketing en Webdesign

Ik ben verantwoordelijk voor de online marketing. Te denken valt aan: het optimaliseren van de website, optimaliseren van de organische vindbaarheid, schrijven van relevante blogs. Daarnaast voer ik een stuk webdesign uit. En aan de hand van Google Analytics analyseer en verbeter ik de website

Kaj@realestatefacility.nl

Receptionistes

receptiemedewerker

Elvira van Gastele

Zelfstandig receptioniste

Eigenaar – elvira virtual sidekick

Freelance Virtueel Assistent uit Amsterdam voor drukbezette ondernemers. Elvira Virtual Sidekick ondersteunt met de administratie, het organiseren van iedere organisatie. Ook werk ik als parttime receptioniste voor Real Estate Facility

06-21986124

info@elviravirtualsidekick.nl

receptionistes real estate facility

Carina Breitenstein

Zelfstandig receptioniste

Eigenaar – The Travel Club

Ik kan alles voor u betekenen met betrekking tot het boeken van uw reis. Alles wat met uw vakantie te maken heeft, kunt u bij mij boeken. Daarnaast werk ik als parttime receptioniste voor Real Estate Facility

06-15632004

carina@thetravelclub.nl

catering real estate facility

Natasja Kilerciyan

Eigenaar – Food Kartel, catering met passie

Food Kartel is in 2012 opgericht door Natasja Kilerciyan, omdat ze zin had om mensen te laten proeven dat er met liefde en passie gekookt is met pure ingrediënten waar ze mensen blij mee kon maken.

06 - 29518071

info@foodkartel.nl

receptionistes

Wilma Pot

Zelfstandig receptioniste

Eigenaar – TOPZONE

Als zelfstandig receptioniste help ik ondernemers. Daarnaast helpen wij ook ondernemers om maximaal rendement uit hun website te halen. Daarnaast werk ik als parttime receptioniste voor Real Estate Facility

06 - 55308494

info@topzone.nl

Real-Estate-facility-logo-400-px

ROSSI PERALTA

Frontdesk-receptionist 

Ik werk al vele jaren met plezier als receptioniste voor Real Estate Facility. Vanaf het ontvangst tot het vertrek ben ik verantwoordelijk voor de perfecte gastbeleving. Geen enkele dag is hetzelfde. Het feit dat ik elke dag nieuwe mensen ontmoet, geeft mij veel energie. 

baliemedewerker

Tahitha Thijn

Receptioniste

Als Receptioniste ben ik verantwoordelijk voor de perfecte gastbeleving. Daarnaast ontzorg ik opdrachtgevers, waardoor jij meer rust in je agenda krijgt zodat jij je kunt focussen op dat waar je goed in bent.

Real-Estate-facility-logo-400-px

Nanette Mandemakers

Sales support – secretarieel-administratie support

Als secretarieel support ben ik verantwoordelijk voor de perfecte gastbeleving. Daarnaast ben ik breed inzetbaar als zelfstandig sales support medewerker

Real-Estate-facility-logo-400-px

Jill Otto

Frontoffice-medewerker Receptioniste

Als gastvrouw ben  ik verantwoordelijk voor de perfecte gastbeleving. Daarnaast ontzorg ik opdrachtgevers, waardoor jij meer rust in je agenda krijgt zodat jij je kunt focussen op dat waar je goed in bent.
medewerker receptie

Nancy Hoogdorp

Zelfstandig: Receptioniste

Eigenaar – Bewust leven zonder zweven

als zelfstandig receptioniste ben ik verantwoordelijk voor het perfecte klantcontact. Naast Coach, waar ik mensen terugzet in hun eigen kracht en hen toon waar zij zichzelf onbewust blokkeren, bied ik binnen mijn bedrijf ook verschillende virtuele ondersteunende diensten aan. 

06-21986124

nancy.hoogdorp@hereur-cc.com

Receptieservice

Michel Hardholt

Eigenaar – care free finance

CareFreeFinance is een zelfstandig administratie- en belastingadvieskantoor in Almere waar persoonlijk contact voorop staat.

06 - 46794980

info@carefreefinance.nl

Franchisenemers

Priscilla Tossijn - Resamenawi

Priscilla Tossijn Resamenawi

Franchisenemer Real Estate Facility. Outsourcing receptie, ondersteuning bij Ambulante Receptionistes en bij tijdelijke opdrachten 💻📞 | Virtual Assistant

De kernwaarden van Priscilla Tossijn Resamenawi

Ik geloof dat oprechte aandacht het mooiste geschenk is wat je iemand kunt geven. 

Door (meer) aandacht te schenken aan de receptie en je gastvrijheid groeit jouw relatie met je bezoekers.

Even een praatje maken, oprechte interesse tonen, luisteren en nét even dat stapje extra geeft jouw receptie al een 9+ ervaring. Echt waar! Ik krijg hier vaak complimenten over. ☺️
Het is namelijk maar een kleine moeite die door de ander zeer wordt gewaardeerd. 💛

Service with a smile is een van de kernwaarde waar ik voor sta, en ik geloof er in dat alles waar je aandacht aan geeft ook daadwerkelijk groeit! helpen!

Is jouw receptie nog onbemand? 

Veel ondernemers denken niet aan een receptiebalie als ze verhuizen naar een nieuw (kantoor)pand.

Maar wist je dat een goeie receptie één van de punten zijn waar de potentiële huurder (onbewust) naar kijkt als zij van plan zijn om bij jou een ruimte te huren? Een gastvrije ontvangst is zeer essentieel en wellicht ook wel doorslaggevend om te kiezen voor jouw pand.

Een bemande receptiebalie geeft daarom zoveel meerwaarde aan de service die jij te bieden hebt. Een goede receptioniste is hét visitekaartje van jouw bedrijf en dus ook wat jij wilt uitstralen.

Bij Real Estate Facility leveren wij de fulltime receptionistes en nemen wij de basis werkzaamheden van jou over. Denk aan een gastvrije ontvangst, het doorverwijzen van de bezoekers, aannemen van de pakketjes en het sorteren van de post.

Je krijgt van ons de gastvrijheid, de persoonlijke service en de continuïteit! Precies wat jouw receptie verdient!

Hoelang laat jij jouw receptiebalie nog leeg staan?

0626 - 704693

Priscilla@realestatefacility.nl

De voordelen van franchise

Wat is franchise?

Overzicht van onze franchisenemers

Wat voor receptiedienst past bij uw organisatie?

Geen enkel bedrijf is hetzelfde, daarom leveren wij alleen maatwerk receptiediensten. Samen met u nemen wij uw huidige contracten onder de loep en zullen aan de hand van deze grondige analyse voordragen welke receptiedienst bij uw organisatie past.

Een persoonlijk advies van één van onze experts?


036-303-7005  

Of vul dit formulier in en wij nemen contact met u op.

Over het team en waarom kiezen andere voor ons

Ten eerste is ons team inzetbaar ter vervanging of ondersteuning van jouw organisatie. Tevens is het team hoog opgeleid en daarnaast weten onze medewerkers van aanpakken. Op het moment dat er problemen gesignaleerd zijn, maken onze receptionistes hier direct werk van en zullen dit haar fijn rapporteren aan de vastgoedmanager. 

Beloftes:

  • Heldere afspraken en een duidelijke benadering.
  • We houden met elke kandidaat een uitgebreide intake. Voor we iemand voordragen, controleren we de opleidingen, omdat wij alleen de beste kandidaten aanleveren. Ook controleren we minstens één referentie.
  • Vast bedrag per opdracht

Receptiediensten

Receptie uitbesteden

Voordelen uitbesteden

Meer informatie over het team:

Daar waar mogelijk keren personeel en gasten weer veilig terug naar kantoor. Het wordt langzaam weer drukker op onze locaties. In deze hectische periode hebben we organisaties kunnen helpen, om ondanks de anderhalve-meter-samenleving, hun receptie weer klaar te maken.

Indien u meer wilt weten over de receptiediensten neem dan vrijblijvend contact op, wij helpen u immers graag. Daarnaast delen wij ook wekelijks een blog. Hierin worden de laatste trends en ontwikkelingen besproken. Indien u liever persoonlijk contact heeft, kunt u echter ook telefonisch contact opnemen. Wilt u meer informatie over het uitbesteden van receptiediensten neem dan hierboven contact met ons op. Indien u behalve over de receptieservice basic meer wilt weten over de receptieservices full  klik dan op de desbetreffende link of mail ons info@realestatefacility.nl

DutchEnglish