Overzicht facilitaire diensten

REAL ESTATE FACILITY de specialist in het bemiddelen van receptionistes en gastvrouwen. Wij zijn een facilitair dienstverlener die zich met haar facilitaire diensten richt op kleine en (middel)grote bedrijven in de regio Almere, Amsterdam en Het Gooi. Op deze pagina vindt u ons totaal aanbod aan facilitaire diensten. Daarnaast zijn de diensten ook eenvoudig te combineren.

Contact

(036) 3037005
Info@Realestatefacility.nl
1322 CJ Almere Transistorstraat 7

Aanbod facilitaire diensten

Onze diensten 

Facilitaire diensten zorgen voor een veilige, gezonde en productieve werkomgeving. Met meer dan 12 jaar ervaring, leveren wij altijd een passende oplossing. Bent u op zoek naar een deskundig facilitair dienstverlener waar u te allen tijde op kunt rekenen? Zoekt u bijvoorbeeld een partner voor een langere periode of juist voor een eenmalige klus? Bekijk ons totaal aanbod aan facilitaire diensten. Daarom op deze pagina een overzicht van het totaal aanbod aan facilitaire diensten. 

Receptiedienst

Receptiediensten

Met onze unieke receptiediensten realiseren we kosten besparingen tot wel 40%. Daarnaast verhogen wij de veiligheid van het pand en de productiviteit van de medewerkers.

Meer over receptiediensten

schoonmaakdiensten facilitaire diensten

Schoonmaakdiensten

Een schone werkomgeving kan het ziekteverzuim met 10% doen afnemen. Schoonmaakdiensten verhogen ook de productiviteit en creativiteit van de medewerkers. bekijk de schoonmaakdiensten.

Meer over schoonmaakdiensten

facility management

Facilitair management

Bent u opzoek naar een facilitair dienstverlener, die al uw facilitaire diensten uit handen neemt? Wij zorgen voor de uitvoering en aansturing van al uw facilitaire diensten.

Meer over facilitay management

real estate facility kantoorschoonmaak facilitaire diensten

Single service diensten

Naast onze integrale facilitaire dienstverlening bieden wij ook single service facilitaire diensten aan. In dit geval zullen wij losse facilitaire diensten uitvoeren en aansturen.

Over losse facilitaire diensten

Overzicht Receptiediensten

Receptiediensten maken mensen blij en gebouwen rendabel

Aangezien receptionistes het eerste aanspreekpunt van het bedrijf zijn, kan gesteld worden dat receptionistes en gastvrouwen van cruciale waarde zijn voor iedere organisatie. Een receptionist is zowel fysiek als telefonisch het eerste aanspreekpunt. Daarom is het belangrijk dat de gastvrouwen en receptionistes communicatief sterke zijn. Daarnaast kunnen receptiediensten voor kostenbesparingen zorgen, maar belangrijker, u bent verzekerd van de continuïteit van uw bedrijfsvoering. Receptionistes van Real Estate Facility beschikken over de juiste luister- en gespreksvaardigheden en verbeteren daardoor zowel de gastvrijheid als de beleving. Maar ook de rentabiliteit van het te beheren vastgoed kan verhoogd worden.

Aanbod receptiediensten

Met meer dan 12 jaar ervaring hebben wij alle wensen al voorbij zien komen. Zo hebben bepaalde organisaties bijvoorbeeld meer behoefte aan een minder intensief bemande receptie en hebben andere organisaties daarentegen de wens om hun gehele entreemanagement uit te besteden. Voor iedere wens hebben wij een passende oplossing. Zie hieronder het overzicht van onze receptiediensten of neem direct contact met ons op.

Facilitaire dienstverlening

Receptiedienst - Basic

Speciaal voor bedrijven die toe zijn aan een fulltime bemande receptie, maar alleen willen betalen voor de uren dat de receptionist belast wordt. lees meer over deze unieke receptiedienst. kostenbesparing tot wel 40%.

Meer over receptiedienst basic

 

Receptie uitbesteden

Receptiedienst - Full

Deze receptiedienst is speciaal voor bedrijven die hun ontvangstmanagement geheel willen uitbesteden om de kwaliteit van de dienstverlening te verhogen. We zorgen voor een veilige, gezonde en productieve werkomgeving.

Meer over receptiedienst full

 

digitale receptie receptiediensten

Digitale receptie

Een digitale receptie is een klein display dat u bijvoorbeeld plaatst op de balie. Bezoekers kunnen zichzelf aanmelden via dit display en vervolgens plaatsnemen in de wachtruimte. Met bezoekers-registratie zorg je er ook voor dat je weet wie aanwezig zijn.

Meer over digitale receptie

 

Receptie uitbesteden

Receptionistes op oproep

Receptionistes op oproepbasis  kunt u ook aan ons overlaten. Zo kunt u bijvoorbeeld tijdens of na een verbouwing tijdelijke receptionistes inschakelen, of wanneer uw eigen receptionistes of gastvrouwen ziek of met vakantie zijn.

Over oproepbasis receptie

 

receptionistes receptiediensten

Gastvrouwen

Een goede gastvrouw is vriendelijk en het liefst ook nog eens spontaan en enthousiast. Daarnaast moet een goede gastvrouw goed kunnen communiceren en maakt daarbij oogcontact met de gasten. wij vertellen graag meer

Meer over gastvrouwen

 

Receptie uitbesteden facilitaire dienstverlening

Receptie uitbesteden

Door je receptie uit te besteden bespaar je kosten en bovendien verhoog je de kwaliteit van je dienstverlening, maar het meest belangrijk van receptie uitbesteden, is dat uw medewerkers zich weer richten op waar zij goed in zijn.

Meer over receptie uitbesteden

 

Servicedesk medewerker facilitaire diensten

Servicedesk medewerker

Naast het verzorgen van een fijn en goed ontvangst, is de servicedesk medewerker verantwoordelijk voor het aannemen van het telefoonverkeer en het inplannen van de juiste vergaderzalen. De ondersteuning voor iedereen.

Over servicedesk medewerkers

 

multi service uitbesteding

Meer info

Bent u benieuwd naar de voordelen van uitbesteden of naar de vele uitbestedingsmogelijkheden? op deze pagina geven wij meer informatie. U kunt ons tevens ook altijd bereiken op 036-3037005 of mail ons.

Meer over receptiedienst

 

Schoonmaakdiensten overzicht

Waarom is een schoon kantoor belangrijk?

Schoonmaakdiensten zijn belangrijk voor uw bedrijf. Naast het feit dat medewerkers een opgeruimde werkomgeving belangrijk vinden, verlaagt hierdoor ook het ziekteverzuim. Door het kantoor hygiënisch en schoon te houden, kan het ziekteverzuim tot wel 10% afnemen. Daarnaast draagt kantoorschoonmaak ook bij aan het verhogen van de productiviteit van medewerkers. Tot slot worden klanten ook graag in een schoon kantoor ontvangen. Kortom: een schoon kantoor draagt dus ook bij aan een professionele uitstraling.

Overzicht schoonmaakdiensten

Aangezien geen enkel bedrijfspand even intensief gebruikt wordt, leveren wij facilitaire diensten altijd op maat. Op basis van een analyse zullen wij – samen met u – bepalen met welke frequentie uw bedrijfspand schoongemaakt moet worden. Zie hieronder het overzicht van onze schoonmaakdiensten of neem direct contact met ons op.

bedrijfsschoonmaak

Bedrijfsschoonmaak

Een schoon bedrijf is cruciaal. Gasten en medewerkers willen in een schoon en veilig bedrijf ontvangen worden. Voor een groot aantal bedrijven voeren wij al jaren de bedrijfsschoonmaak uit.

Meer over bedrijfsschoonmaak

 

kantoorschoonmaak schoonmaakdiensten

Kantoorschoonmaak

Wij weten alles van het belang van een schoon kantoor. kantoorschoonmaak draagt bij aan een schone, veilige en productieve werkomgeving. Klanten waarderen ook een opgeruimd kantoor,

Meer over kantoorschoonmaak

 

trappenhuis schoonmaken

trappenhuis schoonmaak

Het trappenhuis is een plek waar veel bezoekers elkaar kruizen en groeten. Schoonmakers halen afval weg, bezemen elke trede, nemen de trapleuningen af en dweilen de trappen. Nooit meer een vieze trappenhal.

Over trappenhuis schoonmaak

vloeronderhoud schoonmaakdiensten

Vloeronderhoud

Het soort vloer is bepalend voor het type vloeronderhoud. Algemeen vloeronderhoud bestaat uit stofzuigen, stofwissen en vochtig reinigen door bijvoorbeeld het dweilen of moppen van de vloer. 

Meer over vloeronderhoud

glasbewassing

glasbewassing

Bij glasbewassing worden de ramen streepvrij gereinigd. Door het inzetten van professionele glazenwassers kunnen wij op iedere plaats komen.

Meer over glasbewassing.

schoonmaakdiensten

Incidentele schoonmaak

Incidentele bedrijfsschoonmaak kunt u ook aan ons overlaten. Zo kunt u bijvoorbeeld tijdens of na een verbouwing bedrijfsschoonmaak inschakelen, of wanneer uw eigen schoonmakers ziek of met vakantie zijn.

Meer over incidentele schoonmaak

gevelreiniging

Gevelreiniging

Gevelreiniging geeft je pand weer een prachtig frisse uitstralling en tevens verleng je de levensduur van de gevel. Aan de hand van de gevel en het soort vervuiling, bepalen wij welke reinigingstechniek toegepast moet worden. 

Meer over gevelreiniging

Diensten van Real Estate Facility

Welke facilitaire diensten passen bij uw organisatie?

Geen enkel bedrijf is hetzelfde, daarom leveren wij alleen maatwerk facilitaire diensten. Samen met u nemen wij uw huidige contracten onder de loep en zullen aan de hand van deze grondige analyse, bepalen welke facilitaire diensten bij uw organisatie passen. Daarnaast zullen wij ook de kostenbesparing voor u berekenen.

Receptiedienst

Eenvoudig facilitaire diensten combineren?

Het is mogelijk om zowel de aansturing als de uitvoering van de facilitaire diensten aan ons over te dragen. Daarnaast is het ook mogelijk om facilitaire diensten te combineren.

Om uw medewerkers en gasten optimaal te bedienen, bieden wij in combinatie met de kantoorschoonmaak, bijvoorbeeld ook receptiediensten en overige schoonmaakdiensten aan of kunnen wij ook zorg dragen voor de catering. Onze facilitaire diensten kunnen – samen in overleg met u – geheel op uw vraag worden afgestemd. Zie al onze single-service diensten.

Boek de beste facilitaire diensten

Heeft u interesse in onze facilitaire diensten, maar heeft u op dit moment nog vragen? Neem dan gemakkelijk en snel contact met ons op voor meer informatie. U kunt ons bellen op 036-3037005 of stuur een e-mail. Uiteraard kunt u ons ook bereiken door het contactformulier op de contactpagina in te vullen. 

Indien u meer wilt weten over de receptiediensten neem dan vrijblijvend contact op, wij helpen u immers graag. Daarnaast delen wij ook wekelijks een blog. Hierin worden de laatste trends en ontwikkelingen besproken. Indien u liever persoonlijk contact heeft, kunt u echter ook telefonisch contact opnemen. Wilt u meer informatie over het uitbesteden van receptiediensten neem dan hierboven contact met ons op. Indien u behalve over de receptiedienst basic ook meer wilt weten over de receptiedienst full  klik dan op de desbetreffende link of mail ons.

DutchEnglish